Apie dėkingumą

Dažnai pokyčiams pradėti laukiame tinkamos datos ar įvykio: pirmadienio, naujo mėnesio, algos, diplomo, ……. (įrašykite savo). Ir belaukdami praleidžiame progas, nepritaikome tai, ką jau žinome, neišbandome net lengvų, naujų veiksmų, apgaudinėdami save jog reikia „geriau pasiruošti“, o vėliau pamirštame arba nusiviliame savimi, nes dar mėnuo praėjo, bet niekas nepasikeitė.

Šiandien siūlome nelaukti nei kito pirmadienio, nei naujo mėnesio. Jus kviečiame išbandyti  dėkingumą. Neapsigaukite šios užduoties tariamu lengvumu, dėkingumo pajautimas galingas įrankis į asmeninį džiaugsmą. Tam, kad būtų lengviau – paruošėme “paruoštuką“, kurį galite atsisiųsti. Užtrūksite neilgiau nei 5 minutes, pažadame. Vienintelė sąlyga praktikuoti bent vieną mėnesį.

 http://www.menopsichologijoscentras.lt/wp-content/uploads/2020/08/esu_dekinga.pdf

 http://www.menopsichologijoscentras.lt/wp-content/uploads/2020/08/esu_dekingas.pdf

Dienos pabaigoje, kai jau bus tylu ir ramu, vietoj išmaniųjų glostymo, pasiimkite mūsų paruoštą dėkingumo lapą bei rašymo priemonę ir rimtai pagalvokite už kokią dienos akimirką esate šiandien dėkingas. Svarbu, kad dėkingumo jausmas atrastų vietą Jūsų širdy. Lai tai bus kažkokia smulkmena, tarkim palengvėjimas, kurį pajutote, kai debesis užstojo kaitrią saulę. Gal pagaliau sužydėjęs gėlės žiedas. Skani vakarienė. Jaukus laikas kartu su artimaisiais. Bet kas, kas padovanojo Jums nors trumpiausią laimės akimirką. Tada ant vieno spindulio užrašykite  už ką, šiandien JAUČIATE dėkingumą.

Nesakome, kad tai stebuklingai išspręs visas Jūsų gyvenimo problemas, bet sąmoningai atliekant šią užduotį visą mėnesį, netik turėsite rašytinį įrodymą, kad Jūsų gyvenimas tikrai nėra vien juodom spalvom nudažytas. Išugdysite įprotį dažniau pastebėti  gražias akimirkas bei vertinti jas. Perkeliant dėmesį nuo trūkumo (ko dar trūksta iki pilnos laimės) į tai, ką jau turiu, kas kelia  man laimės, džiaugsmo, dėkingumo jausmus, bus lengviau išlaikyti pozityvumą dienos eigoje. Galu gale tikrai nieko neprarandate pabandę, o pabandę, pažadame, kad tikrai atrasite…

Su dėkingumu, kad esate su mumis,
Meno psichologijos centro komanda

Parašykite komentarą